כלב רעב

כלב שתמיד רעב: האם זה נורמלי שהכלב שלי כל הזמן רעב?

מכיר כלב שכל הזמן רעב? כל מי שנתן לכלב שלו להיכנס לחדר האוכל בזמן הארוחות יודע עד כמה התיאבון של הכלב אינו יודע שובע. זה משהו שנדון לעתים קרובות עם וטרינרים. למרות שאולי אנו עוקבים כראוי אחר התזונה המומלצת שלהם, הם עדיין עשויים להתחנן לפינוקים או לחפש אוכל נוסף בכל מקום שהם יכולים להשיג אותו. לדעת אם הכלב שלך פשוט חמדן, מחונך לקוי או סובל מתזונה המשפיעה על מצב זה לא תמיד פשוט. זו הסיבה שנבחן כעת כמה מהסיבות האפשריות לכך שהכלב שלך תמיד מחפש מזון.

כלב רעב

אם הכלב שלך אוכל בחרדה ונראה שיש לו רעב שלא יודע שובע, אז החרדה עלולה להישפך לתחומים אחרים בחייו. אנו עוזרים לכם לדעת מה עשוי להיות הגורם האפשרי למצב חרדה זה. אך עלינו להדגיש כי רק וטרינר מוסמך יוכל לספק אבחנה מדויקת עבור הכלב שלכם.

הרגלי אכילה של כלבים

על פי מחקרים שבוצעו על דגימות צואה שנאספו של כלבי בר, ​​לכלבים בטבע יש תזונה מגוונת. זה כולל פסולת שהותירו בני אדם, בעלי חיים קטנים עד בינוניים. כמו חתולים ומכרסמים, ובמידה פחותה, חומר צמחי.

עם זאת, הכלב הביתי מטפל בתזונה שלו על ידי האפוטרופוסים האנושיים שלו. לרוב מדובר בהזנה מלאה אשר תוכננה ויוצרת באופן מסחרי כדי לספק את כל הצרכים התזונתיים של הכלב. חלקם עשויים להחליט לספק לכלב שלהם דיאטה ביתית חלקית או מלאה. חלקם עשויים אפילו לבחור לספק דיאטת מזון גולמי או עם מזון תוצרת בית או מוצרים שנרכשו בחנות.

איך לפטין משפיע על הכלב שלנו

לפטין הוא הורמון הקיים בקבוצות רבות של בעלי חיים כולל חיות וכלבים כאחד. הורמון זה אחראי על עיכוב התיאבון ומשתחרר בעיקר על ידי אדיפוציטים. (תאים המרכיבים את השומן או רקמת השומן). עם זאת, זה יכול להשתחרר גם על ידי חלק ההיפותלמוס של המוח. כמו גם השחלות והשליה אצל נקבות חתולים.

בחיה בריאה עם המשקל הנכון ומאגרי שומן מספיקים, האפידוציטים מתחילים לשחרר לפטין. זה עובר דרך הדם למוח. מזהיר את הגוף שהוא כבר צבר מספיק מזון לאנרגיה וידכא את התיאבון שלהם.

כאשר כלב סובל מעודף משקל, יכולות להיווצר בעיות. למרות שהם יכולים לשחרר הרבה לפטין, הגוף נעשה עמיד ולא מבין שכבר יש לו מספיק אנרגיה. משהו דומה קורה עם כלבים הסובלים מסוכרת. זו הסיבה שלעתים קרובות נראה שכלבים עם עודף משקל רעבים.

פוליפגיה אצל כלבים

כלב שמודאג יתר על המידה מאוכל או מכל חפץ מפגין התנהגות מודאגת. אובססיות אצל כלבים צריכות להיות מטופלות על ידי איש מקצוע. שכן, היא עלולה לנבוע מבעיות בסיסיות. כמו למשל: מתח, שעמום, חינוך לא נכון, התניה לקויה או מחלה בסיסית.

מצבו של כלב שלא מפסיק לאכול ובכל זאת נראה שהוא עדיין רעב ידוע בשם פוליפגיה. פוליפגיה מופיעה בדרך כלל לצד תסמינים נוספים. כגון: השמנת יתר, עלייה במשקל או ירידה במשקל, פולידיפסיה (צריכת מים מוגברת). וכן, פוליאוריה (שתן מוגבר) וחוסר יכולת לספוג כראוי חומרים מזינים.

פוליפגיה יכולה להופיע במהלך תהליך ההזדקנות של כלב, בין אם בגלל יכולתו לספוג חומרים מזינים מסוימים פוחתת או בגלל תופעות לוואי של תרופות מסוימות. חלק מהתסמינים של סוכרת, הנפוצה יותר בכלבים מבוגרים, עשויים גם להגביר את צריכת המזון של הכלב. גידולים או דלקת ברמת מערכת העיכול יכולים גם הם לגרום לפוליפגיה.

אם כלב אוכל יותר מדי, ישנן כמה השלכות אפשריות חמורות שאולי לא שקלנו. נפיחות היא מצב חסד הידוע גם בשם פיתול קיבה. זה יכול להיגרם מאכילת יתר או אכילה מהירה מדי. אם לא יטופל זה מהווה איום רציני על הכלב שלך.

איך לדעת אם הכלב שלי רעב?

הסיבה הראשונה שבגללה אנו עשויים לחשוב שהכלב שלנו רעב היא בגלל אכילת יתר או חיפוש מתמיד אחר מזון. הם עשויים ללכת לקערה שלהם וללקק אותה כשהיא ריקה, לדחוף אותה אליך או אפילו להתבכיין ולהתחנן.

עדות בלתי ניתנת להפרכה לכך שהכלב שלנו רעב מתרחשת כאשר הוא מתחיל לרדת במשקל. בכלב שמן, ירידה זו במשקל היא מכוונת, רצויה והכרחית כדי לעזור לכלב להגיע לגודל בריא יותר. עם זאת, זה צריך להיעשות תחת הנחיות ובקרה וטרינרית קפדנית.

עם זאת, אם הכלב שלך יורד במשקל כאשר הוא לא צריך, זה מצביע על סימן שיש איזו בעיה רפואית בסיסית. אנחנו צריכים לקחת אותם לווטרינר כדי להפעיל את בדיקות האבחון הנכונות כולל ניתוח דם ושתן. הם צריכים גם לבצע ניתוח הורמונלי כדי לקבוע אם יש חוסר איזון הורמונלי המשפיע על משקלם.

גורם חשוב נוסף בקביעה מדוע הכלב שלך תמיד רעב הוא אימון הציות שלו. אנחנו אוהבים את הכלבים שלנו ושומרים רבים מתקשים לסרב להם כשהם פשוט כל כך מקסימים. עם זאת, עלינו להבטיח שהם לא יצפו יותר מדי לפינוקים. לא רק שזה יכול להוביל לחמדנות והשמנה, אלא שזה יקשה על ביסוס הכשרה מספקת.

אנו משתמשים בפינוקים כחלק מחיזוק חיובי בעת אילוף הכלבים שלנו. אנו משתמשים בהם לאימון שירותים או פשוט לזהות את שמם. עם זאת, אם אנחנו נותנים להם פינוקים בכל פעם שהם מבקשים, אנחנו מקימים הרגלים רעים. בעצם, אנחנו מעודדים חוסר משמעת. לפעמים הכלב שלך נראה רעב כל הזמן כי אימנת אותו להיות ככה. גם אם עשית זאת בשוגג.

איך לעזור לכלב רעב תמידי – אובססיבי לאוכל

לאחר שהכלב קבע את הגורם לפוליפגיה , הוא יוכל לספק את מהלך הטיפול הנכון. אם הבעיה נובעת מבעיה במערכת העיכול, סביר להניח שהדבר יכלול שינוי בתוכנית התזונה שלהם, מתן תרופות או שילוב של שניהם. אם המצב נובע מסוכרת, יהיה צורך בטיפול תרופתי לכלב כדי לשמור על בריאותו.

באם הבעיה נובעת מבעיות התנהגות, יש לנקוט באמצעים שיעזרו לכלב לשנות את התנהגותו. שינוי הדרגתי של ההזנה לכזה עם תכולת סיבים גבוהה יותר עשוי להיות אופציה מכיוון שהוא יכול לספק תזונה משביעה יותר. זה מפחית את התיאבון שלהם, אבל מומלץ לדבר עם וטרינר כדי לאשר את דרך הפעולה הטובה ביותר.

אנחנו יכולים גם לקצוב את האוכל בכמויות קטנות יותר לאורך היום. זה אומר שאם הכלב שלך מחפש מזון ללא הרף, הוא יכול לאכול כשהוא מרגיש רעב, אבל לא יאכל יותר בסך הכל. עם זאת, עלינו להבטיח שהשגרה שלהם תשתנה בהדרגה. הסיבה לכך היא שכלבים ילמדו באיזו שעה הם אוכלים .ואם חורגים מכך מהר מדי הם עלולים להילחץ. הסיבה שהם לחוצים היא כי הם חושבים שהם לא יקבלו אוכל ואינסטינקט ההישרדות שלהם מתעורר.

כלבים עשויים לאכול יתר על המידה או לכאורה רעבים כל הזמן בגלל מתח. הסיבות ללחץ זה משתנות. ולכן, תצטרך להעריך את מצב החיים שלהם ולהבטיח את הסרת גורמי הלחץ. זה יכול להיות בגלל כמה דברים. כמו: צפיפות, חוסר פעילות גופנית, חוסר גירוי פיזי או נפשי או אפילו נזיפה שגרתית.

קטגוריה: בעלי חיים